10 april 2007

Fem saker som jag har gjort idag :
- Lyssnat på nostalgisk musik
- Varit på stan och letat ihjäl mej efter en jacka
- Köpt en jacka jag inte vill ha
- Cyklat
- Ätit mat framför tv:n, själv!

Fyra saker som jag gjorde imorse :
- Dammsög
- Skyndade mej efter att fanny sur-stressat mej ;)
- Var duktig och åt fullkorsvällning till frukost
- Diskade

Tre saker som jag gjorde igårkväll :
-
Prommenixade med fanny
- Åt godis ^^
- Såg film

Två saker som jag gör just nu :
- Pratar med Anna som sitter brevid mej
- Lyssnar på nästan pinsam musik

En sak som jag tycker om :
-
Sommar och lukten av grillat samt glassa i solen med mina pilotbriller


Kommentarer
Postat av: Tomasmia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback