9 april..

va duktigt längesen jag bloggade, känner att det är dags nu.. läste även jocces blogg som var hur lång som helst nyss och fick lite dåligt samvete för att mitt sista inlägg var skrivet den 23:e mars.. WOPS!
Men aa.. jag har väl inte haft riktig ork att sitta och fläka ut mitt liv på internet.. och kanske inte heller nått liv att fläka ut?
So whats new? Hmm.. inte mkt kan jag berätta.. skolan är fortfarande lika jobbig som förr, om inte jobbigare. Ligger efter med ett flertal uppgifter som jag måste göra mer lr mindre klara tills onsdag denna vecka.. men det är bara att bita ihop och inse hur skönt det kommer kännas när skiten är gjord.
Ikväll blir det prommenix med min bästa fanny och sen mys är hemma.. grabbarna kommer antagligen också hit och umgås.. va jäkla lägesen sist må jag säga.. synd det.
Som sagt var, så har det väl inte hänt så mkt på senaste och därför blir det ett relativt kort inlägg denna ggn, men jag hittade en dryg lista från sonjas blogg som jag snodde, thx hun ;)
Nu ska jag leta rätt på min bästa mössa och sen dra iväg med fanny.
Hej så länge!!

Hur många lampor har du i ditt rum? 3 stycken
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Cranberries - zombie.. (älskar låten!!)
Favoritfrukt? Äpple skulle jag nog säga
Har du någon konstig vana, isf vad? Kan inte göra nånting på morgon innan jag ätit frukost
Linje på Gymnasiet? media med inr. grafisk kommunikation. 
Hur gammal är du? 18 vårar
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? Född i finland och har svensk mami och en finlandsvensk/norsk papi
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Gbg i sommar och hälsa på kusinen. Vill även åka utomlands till hösten, men får se hur det blir med det
Favoritserie? OTH (L)
Lekte du med Barbie när du var liten? Det gjorde jag..
Ditt nästa köp?Hmm.. ciggaretter tror jag.. kommer nog säkert köpa nå onödigt på stan imorn med
Saknar du någon just nu? mami såklart.. always :)
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? Kaviar
Har du ont någonstans? I magen.. ovanligt?
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? Njaaao.. hade väl lättare för det förut.. men nu har det blivit svårare
Vad gör du just nu?  Surrar med vänner och lyssnar på musik medans jag väntar på seg-fanny :P
Vad ska du göra imorgon? stan med fanny troligtvis och sen kika när tungviktarna uppträder
Vad åt du senast? sitter ich suger på fishermans vänner right now
En manlig kändis du tycker är snygg? min bästa Chad Michael Murray.. miss you darl
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? Keira Knightley
Vart bor du/Hur stor är den staden? sundsvall, lagomt stor stad
Vad dricker du helst? te :)
Hur många kontakter har du på msn? 216 st
Oh hur många av de pratar du dagligen med? 30-40 kanske
Är du singel? jajamen..
Tidigare jobb? wecall, samt jobb uppe hos papi på mannaminne
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? Köpa en massa saker man saknar.. sen spara, spara, spara
Framtidsplaner? Gå klart skolan, jobba, flytta till helt eget
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? Njee.. då ska det isf va nått speciellt
Vad ska du ha på dig imorn? haha lurigt ;) lär ju bli jeans och nån tröjja
Går du i skolan eller jobbar? Pluggar, men söker jobb

Kommentarer
Postat av: Jimmykathinka

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback