Betidsfördrivelse

Underbart väder idag och pilotbrillerna är ett måste!
Sitter och fördriver tiden nu innan jag ska traska iväg mog stan och hämta min cykel för att sedan cykla iväg på anställningsintervju.. spännande!
Jahapp.. vad gör jag i ytterligare en kvart då? :S
Skulle kunna gå ner i tvättstugan och boka en tid, men det kan jag lika gärna göra på vägen ut sen när jag går..
Diska då? - Nee fan det gjorde jag hela dagen igår känns det som..
Skulle kunna skriva ett otroligt långt och meningslöst blogginlägg, men det känns inte vidare lockande och jag kommer bara tycka synd om alla som MÅSTE läsa det ;P

Lika bra jag slutar här med en liten lista, som jag hittat på annas blogg (
http://tindera.blogg.se)

Dagens väder:  Solen skiner och det är VARMT! :D
Dagens kaffe: Drar en kaffe med Cilia innan skolan börjar
Dagens handla: Hmm.. Måste fylla på mitt LD-lager
Dagens låt: The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
Dagens varma: Gå in till stan med för mkt kläder på sej
Dagens tråkiga: Skola skola skola.. laga mat själv IGEN
Dagens kväll: Mys mys mys
Dagens spel: Finns ingen tid för sånt
Dagens förlust: Hmm..Nothing so far
Dagens träning: Cykla en massa
Dagens godis: Ska försöka hålla mej borta

Kommentarer
Postat av: Alvinkristiane

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback