little list.. mmmmBAH

Vad..
hade du på dig idag?
Mörka baggy och grå tröjja, samt pilotbriller och skinnjacka
har du gjort under dagen? Svenska nationella skriftligt, stan, sova, umgånge och te med mami
har du för frisyr? gårdagens fix, slängde ihop skiten i en h-svans och sket i livet :P
ska du göra innan dagen är slut? hmm.. sakna mys lite och sen sova
har du inte hunnit med idag? plugga (som alla andra dagar) och städat rummet ordentligt
ska du göra imorgon? ha ont i magen tänkte jag.. lär bli lökigt
Vill du göra i helgen? känner för att vara viting, men jag får se
åt du senast? taco-kf risotto ala Lina.. mkt gott ;)
Allra bästa med dig? att jag är mysig :D
Ogillar du hos dig själv? otålig i vissa lägen.. lite för ärlig ibland med

När..
Vaknade du i morse?
kl 7.. ville fan inte kliva upp
Är du rädd? Jaa, när jag ska sova alldeles själv i lägenheten och det kommer en massa konstiga ljud från alla möjliga konstiga ställen
Grät du senast? haha i helgen :P
Skrattade du senast? idag tror jag :)
Var du på fest senast? förr-förra helgen
var du kär senast? hmm.. det var ett tag sedan
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? idag.. klev ur sängen ;)
Gav du en komplimang senast? idag :)

Vem..
Kramade du senast? mamma :)
Saknar du? syskonen
Kysste du senast? Deru ;) *smack!
Vill du spotta på? ingen just nu :)
Skulle du vilja se ut som? mej själv
Gjorde dig arg senast? papi..

Antingen eller..
Glass eller Godis?
godis & lakritsglass
Morgon eller kväll? kväll
Skidor eller pulka? pulka, men helst bräda
Julafton eller födelsedag? födelsedag
Häst eller hund? vovve
Hjortron eller blåbär? blåbär
Sol eller bada? bägge
Röd eller blå? röd

Kan du..
Simma fjärilsim?
tror inte
Stå på ett ben? Jepa!
Sjunga riktigt höga toner? Hahaha vågar mej inte in på sånt
Baka? Mjorå, men jag är bättre framför spisen ;)
Göra volter? jää.. visst kan jag det
Hoppa upp på en häst med sadel? haha jaadå :)
Ditt eget mobilnummer? annars vore det jobbigt

Har du..
Pallat äpplen? dvd
Tagit en främling på rumpan? det har jag nog gjort
Tappat något värdefullt i toaletten? Haha jepp! tappat 2 telefonen i toan i mitt liv hittills
Sett en hel porrfilm? nepp.. sånt bryr jag mej inte om
Skrikit åt en lärare? Jaadå..det måste jag väl erkänna att jag gjort
Blivit dumpad? Jepp
Förlorat någon nära vän? jepp.. som, jag kanske trodde var en "vän"
Varit i Asien? Nej.. men vill
Kysst någon och sedan ångrat dig? joorå.. alla gör väl misstag, men är det mkt att ångra? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback