MÄTT NU?!

image82



Såhär ser idag ut

Vaknar, gör frukost halvvaken medans tobbe skrämmer livet ur mej i hopp om att jag ska vakna till liv(?!), går iväg till skolan i snöstorm, vara på skolan och slöööööa, äta sej lite lunch, vara på skolan och slööööööa igen, åka til, birsta, hooka upp med tobbe, gå på ikea.....

En ganska okej dag än så länge förutom skit regn som fortsätter ösa ner från himlen.. kunde det inte fortsätta vara lite kallt så att vi kan få snö ist?? Jäla skit!!

Aja.. nu har jag lektion.. men jag hoppas att erika blir lite mätt nu iaf? :O

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Du är utmanad, läs vad du ska göra i min blogg :)

Postat av: Kapten Erika

Åh, vad jag svälter nu Lina ;(

2007-12-19 @ 23:11:03
URL: http://dumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback