20 februari 07 - lovely day

Hejsan hallå.. sitter här jag och är trött!! Har vart en häktisk dag.. ^^
Den började med en stressig morgon för att hinna ner på körskolan till 8.15 då jag skulle ha dubbel körlektion.. den gick bra och jag fick brumma ute på motorvägen.. kicki tvingade mej att köra 110 och jag måste erkänna att jag nästan vart skraj.. feg var jag ivf och ville nästan inte köra så fort, men vafan man får vara feg när man inte har körkort än.. Körlektionen avslutade vi utanför brandstation så jag skulle hinna dit tidigt och hjälpa ewe att städa matsalen, var väl där vid halv 10 lr nått.. satte då igång med att skura golvet i hela jäkla restaurangen.. kul min rygg va efteråt ^! Yeah yeah.. fick en skit-jävla-söt semla efter lunchen ivf.. var väl 3x4,5 cm stor lr nått :P Efter praktiken så drog jag hem och sov.. var nog det bästa jag gjort på länge ivf.. vaknade, käkade middag, hämtade mössan av thomas och sen drog jag iväg till pernilla för att kika på en lägenhet i hennes hus.. tamefan värsta tapetseringen jag nånsin sett irl.. herregud alltså! Men lägenheten verkar lovande, får färg osv gratis för att kunna göra om och sannering ska isf göras pga att tanten som bor där nu röker inne.. äckligt luktade det där! Ska få svar av tanten imorgon ifall hon går med på att byta lägenhet med pernilla lr inte.. svarade även på en annan annons igår, en 3:a på södermalm som också lät riktigt lovande.. killen som hyr ut skulle höra av sej till oss snart.. så vi får väl se vilken det blir. Flytt verkar ske snart ivf ;D

Ne nu ska jag hoppa in i lite lättare kläder och sen smörja lukta-jenka-och-är-"kallt"-smörja på ryggen och hoppas på att det känns bättre..
Brandstation imorn igen, börjar 10 :)
God kväll/natt, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback