27 februari 07

Lite-jävla-kiss-less nu.. Liiiite sa jag!! Skulle göra nå sär-uppdatering på mozilla firefox och "guud vad mkt bättre det skulle bli...blahablaha".. jaa visst vettu.. funkar ju hur bra som helst nu! och där ljög jag.. sitter med seg explorer nu och pensionärs-surfar nu och "känner lugnet".. egentligen så blir jag hur stressad som helst av det. Sa försöka köra en formatering snart.. måste bara hitta en xp-skiva nånstans.

Som sagt, sista veckan på bradstation nu och det känns riktigt tråkigt.. t.o.m Daniel börjar släppa lös nu och det är ju najs!! Han lovade mej att blanda en egen drink från baren efter jag fyllt år.. fan vad goda grejjer jag hittad idag alltså!! Jag och daniel stog och sniffade flaskor i baren innan alla lunchgästerna kom.. finns även Bacardi GrandMelon.. hade jag inte en aning om, men fan vad gott det lukta!

Nu ska jag be mami smörja lite linement och sen ska jag försöka göra nått vettigt!

En vecka kvar folks ;)

Have it good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback