8 februari 2007

hassela

Mjaadu, hassela-resan igår vart lyckad..  Vart inte så kallt som vi trott och det gick riktigt bra att åka.
Efter lunch så drog vi dock in och bubblade ett bra jäkla tag.. mysigt värre ha ;)

Idag så försov jag mej nå frukstanvärt! Vaknade 5 min efter att jag skulle vart på körskolan, så då vare bara att skynda sej!! Som tur va skulle jag ha en dubbel och kunde då byta tid på min första lektion och ha den med en annan körskolelärare senare på dan.. men ändå! fan vad stressad jag var!
Ska ner nu snart och ha den andra lektionen :)
Får se om jag tar en fika med Sophie efter körskolan också.
Ikväll blir det antagligen backen med Krå och Frida.. ska bli roligt som fasen och förhoppningsvis så har dom fått snö som täcker preis hela backen.

men nu måste jag börja göra mej lite klar för att traska ner på stan..
Hörs ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback