ååååh igen!

- Älskling allt går sönder till slut, det är bara en fråga om tid -
Jadu, sitter här jag, nybadad och fräsch :D Ska smörja in ryggen med jenka snart och då kommer jag lukta ännu godare ^^
Var och hälsade på fanny och anna idag på skolan och jag måste nog medge att jag blev lite avis på dom för att dom får sitta hela dagarna och måla i målarböcker, äta macker och umgås med varandra medans jag får springa omkring hela dagarna och inte ha nån kändis alls att prata med.. förutom daniel då, som varken är kändis lr vidare pratglad:O Det är fan inte lätt alltså.. men jag unnar dom det. Imorn ska jag  hälsa på dom igen på morgon och fika lite alla stjärtars dags fika med dom och några av tjejerna från klassen..

Imorn kväll blir det hip hop på pipeline med fanny och tjejerna från timrå.. ska kika när tungviktarna lirar.. blir najs! Kom dit du med vettja!
Dom börjar spela halv 8.

tungviktarna

Nu jefwlar ska jag börja dra mej mot sängen, måste ju orka med imorgon också!
PÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback