FemteFebruariTvåtusenSju

S jäkla kallt här inne och jag vill bara gå och lägga mej under täcket igen..
Måndag idag igen och snart ska jag iväg till skolan.. sovmorgon tack och lov, men det krävs fortfarande många kraftansträngningar för att orka kliva upp.
SItter med min te kopp i högsta hugg nu för att bli lite varm ivf... är såååå nära på att stanna hemma! Men nepp, No Can Do! Svenska redovisning idag och då måste MAN var där.
Yeah yeah, KISSA! Jag och Krå ska till backen ikväll och leka.. Ska bli najs som fasen. Ärligt det enda som fortfarande känns hyffsat roligt att sysselsätta sej med.
Vissa borde btw tänka lite på hur en riktigt vän beter sej.. tycker iofs att man borde veta det när man är i våran ålder, men tydligen så har det inte gått hela vägen fram för alla.

.... Well well, it's time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback