Good and bad

travis

Starting with the good stuff!
Flytt den 7 mars.. Jag och Pernilla har äntligen hittat en passande lägenhet att flytta in i.. Sidsjövägen 36 blir det! Lägenheten mittemot pernillas t.o.m ;) Vi börjar flytta in pernillas grejjer i lägenheten den 4:e och då äre väl passande att börja riva tapeter också.. men det blir naajs! ska hålla på och måla om osv.. peppad är jag till tusen! Fyller även 18 år den 6:e mars och det är väl därför jag inte flyttar in samtidigt som pernilla:P vafan jag vill ju ha frulle på sängen av mami som vanligt när jag fyller år!! :D men dan efter så börjar flyttningen och tur jag har NO som jobbar på milko så han kan hjälpa mej flytta sakerna:)

Och nu till the bad stuff..
Avlivade min stackars Travis igår.. lillpluppen vart bara sämre och sämre efter han kom tillbaka från sin lilla utflykt på 6 veckor hemmifrån.. men nu slipper han må dåligt ivf.. så det känns väl bra att veta. Mamma tog med honom till smådjurskliniken och så fick han en spruta,blev trött och somnade in i knät på henne.. lugnt och stilla och utan att ha ett dugg ont. En sån död som man önskar till alla egentligen.. Ännu en söt-fis till katthimlen.
Sista veckan praktik på restaurang brandstation väntar och det känns faktiskt en hel del tråkigt.. har haft jäkla trevligt där nere och personalen är underbar.. Ryggen har strejkat ett antal ggr, det har gått över efter lite vila, men kommit tillbaka lika snabbt igen.. antagligen beror det på att jag är ovan att jobba på det sättet som jag gjort nere på brandstation, men det kan ju också ha att göra med att det ligger ryggprobs i släkten.. vem vet.
Slut på den tråkiga infon, för nu ivf

Har kommit på att mitt skrivbord antagligen är för stort för att få plats i nya sovrummet, så är det någon som är sugen på att köpa MIKAEL skrivbord från IKEA (svartbrun/vit) för 450 kr så är det bara att hojta till!

Ska sortera min garderob nu och sen plugga lite teori..
Hörs och störs folks! Tata

Kommentarer
Postat av: sonja. :)

DÄR ÄR JU GAMMBILDEN VI TOG FÖR 100 ÅR SEN :O hiihi

2007-02-25 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback