TredjeFebruariTvåtusensju

TredjeFebruariTvåtusensju

 
G'z! God morgon världen? Hård kväll igår och en desstu tyngre morgon idag.. "Det är nu man väntar ett tag med alkoholen" Yepp yepp.. blir torrt fram till v. 10 ivf.. Schöööönt! Kan man luta sej tillbaka och titta på när andra gör bort sej ist ^^ Äh men det var faktiskt ganska roligt igår, det vore ljugerier att säga annat.
Ska hem till Sonja snart och fira henne eftersom hon fyller 18 idag.. grattis vännen!!
Men jag borde nog hoppa in i duschen nu och göra mej lite klar..
Skriver nog mer sen..
Heddå!



Lite senare.... [22.55]
Hirrigiiid vid jivilskt virmt dit ir iti!!! Plus-jävla-grader och min snö smälter.. Idag är dagen då jag får vara less.. och det är jag också!!
Har vart hemma hos Sonja ikväll och svullat med tjejerna.. käkat middag och spelat nå spel.. lagomt lökigt och ganska bra inplanerat med tanke på att 75% av dom som va där va bakis!
min tankeverksamhet har tillfälligt upphört och just nu vet jag bara att jag är hungrig! Ska försöka hitta nån rolig frukt att stoppa i munnen och sen dra på mej mjukisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback