19 januari - Snöbrädi <3

Imorn då jäklar ; ) Skönvik öppnar och fyfan vad taggad jag är! Ska bli så jäkla roligt att få stå ordentligt på brädan igen och slippa låtsas åka på gatorna när det är halt ; D Ska bli mys att få umgås med Krå också.. va ett tag sen nu va!
Ikväll har jag ivf varit hemma hos Carro och myst på med tjejerna. Kikade lite TV och körde nå frågesportsgrej som Mysan hade med sej.. Najs bajs ha! va dock tvungen att dra hem lite väl tidigt för att orka upp till backen imorn, men det är fan värt de!!
Sitter dock och huttrar nu och fryser lite onödigt mkt.. har gjort det hela veckan och jag tror fan jag håller på att bli sjuk. Typiskt mej att bli sjuk när det passar sej som minst.. idiot immunförsvar vettu, det är fan inget jag kan lita på inte!
Ne nu måste jag sätta igång lite te och snurra in mej i täcket så jag blir varm nångång.

Kom till Skönviksbacken imorn och åk vettja! Det kommer bli skojj ;D

 

 Cranberries - Zombie
Coldplay - Fix you
♥   


snowboard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback