21 Januari 2007

angel


Tom igen.. finns mycket i huvet, men allt tar stopp och stannar i handlederna när jag försöker skriva ner det.
VIll hitta ett bra sätt för mej att uttrycka mej på, men jag kommer inte på något. SNOPP!!
Trött är jag också.. lr är jag lat? Jag har ivf en del jag måste plugga ikväll och jag känner verkligen att det inte kommer bli av. Hur går det med självdiciplinen, Lina? - Kiss-jävla-dåligt går det!!
Måste komma igång med teorin igen också.. Äh men jag älskar ju att plugga! ;S
Att jag fryser och ska sätta på lite te snart, behöver jag snart inte skriva mera.. det börjar bli som en kvällsrutin nu.. Teet har jag väl inget emot att ha som rutin, men det vore ju najs att slippa frysa hela jäkla tiden.
SNooooooppp!! Imorn måste jag försöka komma ihåg att ringa till Mitthem så dom kan komma hit och tapetsera och borra upp min hylla åt mej.. Ska bli jäkla skönt att få det fixat!
Däremot så är jag så jääävla less på att så får är peppad till att åka i backen.. jag har varit sugen hur jäkla länge som helst och nu när backen väl öppnat, då äre inte en jävel som vill åka, känns det som!
Det suger att min åkning ska begränsas pga opeppade kompisar. Ingen behöver ta åt sej av det, jag menar bara att jag är allmänt-jävla-skit less på situationen.
Nu ska jag försöka öppna skolböckerna och plugga lite.........

Heddå mä'är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback