30 januari 2007

Ja herregud! Ännu ett par timmar bortkastade på bloggsidan.. förstår inte hur jag orkar faktiskt:p Har iofs varit hemma från skolan idag eftersom jag gått och dratt på mej en förkylning igen, så tid har jag ju haft. Har vart nån snubbe här idag och snackat om försäkringar osv.. samhällslektionerna har fått tankarna i snurr när dey gäller sånt därnt och det är nu man måste börja ta lite ansvar för vad som kan komma att hända senare.. tråkigt, men det kommer säkert till användning senare. Får tacka Helene då ;)
Har för övrigt engelska prov imorn som jag måste ta och träna lite på.. är ett par texter man ska kunna och lite grammatik..
Trots att jag vart sjuk idag har jag faktiskt fått en hel del gjort, en del saker jag skjutit upp ivf. Har bl.a ringt till skatteverket och beställt nån folkbokföringsblankett, sen så ringde jag till kommunen och frågade om nummret till lokalen som jag och anna antagligen ska hyra och ha partey i.. Kanske är bäst att jag hör av mej till na och birättar.
Planer för helgen börjar redan skrivas upp och det verkar bli alkohol igen.. Vet faktiskt inte om jag känner riktigt för det, men vi får se.. lär ju sluta med några öl i kylskået ändå.

Ska fortsätta pilla på denhär satans bloggen nu och sen plugga..
KISS påer!image31

Kommentarer
Postat av: Abdulhelena

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback