Nu är det fan inte jag som är seg!

1-2-3 SNABBA!! Kunde önska att vissa kunde ta ur långfilen dom har uppstoppad i arslet : P
Meen meen.. parrteh ikväll med blandade gosar. Det verkar kunna bli en riktigt lyckad kväll faktiskt och det känns väl för övrigt RIKTIGT skönt med tanke på hur det vart senaste gångerna jag vart ut.
Tänker iofs inte klaga allt för mkt på förra helgen eftersom sällskapet var en 9 poängare ; D

Ji-a.. ikväll blire ivf lite mys-före här hemma med grabbarna och sen bär det av ner mot Lisa där vi hookar upp med tjejerna.. MYSIGIT VÄRRE!!!

Juste!! Jag drömde en så jäkla jobbig dröm inatt! Jag var ensam hemma med brorsan medans mamma jobbade på sjukhuset (det gör hon inte).  vårat hus blev omringat av en jäkla massa tornados som bara kom närmare och närmare.. så jag och brorsan förstog ju att vi va tvungen att dra därifrån på nått sätt. Jag började då panik-leta efter ett par snygga strumpor och mjukisar att ta på mej och när jag var klar med det efter en halvtimme så var brorsan helt plötsligt helt  borta! Såklart så fick jag panik och visste inte vad jag skulle göra. Klockan var då 1 på natten och mamma som skulle slutat 11 hade inte kommit hem än. Paniken minskade inte heller då jag tittade ut genom vardagsrumsfönstret och såg att en tornardo snurrade omkring uppe på södra allén. Jag visste inte om jag skulle vänta på fredric ifall att han skulle komma tillbaka lr om jag skulle skynda mej därifrån.. Sen vaknade jag!

.. asså ni kan ju tänka er själv att bli omrkingad av ungefär 8 tornardos som närmar sej med storsteg och du har tappat bort din brorsa. Det kanske är svårt att föreställa sej, men jäkla hemskt vare : P

Aja.. Nu kom Cilia hit så det kanske är bäst att jag är social med henne!!
Ha en fortsatt trevlig kväll : )
PÖSSS


If you think love will come towards you
like a warm summerbreeze,
you got your head among the clouds
and you will never be free.
You'll spend many nights alone,
I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback