Sista januari 2007

to be yourself is..
Bwoop bwoop! Kom precis hem från skolen och jag mår kack!! Snoken är varm och huvet känns alldeles suddigt och utsmetat innuti. Hittade min mamma på stan efter lunchen, så jag åkte hem med henne.
Vann 50 kr på en trisslott och imorn ska jag hämta ut storvinten.. WOHOOO!! Äh men jag lär ju köpa ivf en ny lott, kanske att man vinner nått.. vem vet!
Hade engelska prov idag och det gick BULLE! Kan iofs bero på huvet mitt, men ändå..
Är äntligen lite nöjd med blogg-looken, men vi får väl se hur länge det håller i sej..
Pernilla hade tydligen hittat en lägenhet ivf.. en 7:a för 5400 kr/mån.. hon skulle kolla lite mer och vi bör ju kika på den tillsammans.. men äre nån som är sugen på att flytta hemmifrån så äre bara att höra av sej.

Ska slänga mej i soffan nu och sova lite.. febern har tagit över!

Hörs senare!! Tata

Kommentarer
Postat av: sanna

baha nu lämna ja ett spår :p

Postat av: Axeljeanett

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-06-16 @ 08:14:00
URL: http://axeljeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback