18 juli 2007

Lugnet före stormen nu!
Kommer bli så snuskigt mkt att göra from 27 juli

Börjar med jobb hos pappa hela helgen 27-29 juli..
Måndag den 30 juli flyttar jag och mamma till midälvavägen 24
Tisdag 31 börjar jag jobba på carlings och kommer verkligen ha fullt upp med jobb åtminstonde fram till 11 augusti

Jobba jobba jooobbaaa!

äh men jag tror verkligen att det kommer bli kanon! ser frukstansvärt fram emot att få hjälpa till med öppningen av butiken i birsta och överhuvudtaget bara börja jobba där. öppning av butiken kommer att ske fredag den 10 augusti.. så då förväntar jag mej att få se några välbekanta ansikten där :)

Just nu sitter jag och försöker samla energi för att traska ner på max och jobba 20.30-05.00.. kommer kännas i huvet och kroppen när jag kommer hem inatt.. hualigen! Detta blir näst sista passet på max och det känns skönt.. Bara att kämpa på nu!

Ska gå och göra lite fika nu och sen bege mej ner mot max.
Får se när jag hinner skriva nästa blogg inlägg..

See ya when I see ya!


Kommentarer
Postat av: Sogblog

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback