25 juli 07

hahahah hur roligt som helst! var inne på anna o's blogg och hittade en sida där man kan göra sina egna simpson figur. vart den inte grymt lik? ;) skulle dock vilja ha en sån där tröja på riktigt ;O

förutom att jag har lekt på simpsons the move sidan idag, så har jag vaknat upp hos min älskling, ätit av brödet vi bakade tillsammans igår, inhandlat lite saker från h&m, glömt hälften av det jag köpte på h&m, mått illa, ätit och färgat håret.. syndes att det var 1,5 månad sen så det behövdes verkligen :)

Ikväll ska jag vara med lotta och joel här hemma och ha lite "the last night" innan flytten från midälva till södermalm.. fan det känns riktigt vemodigt att flytta härifrån efter 10 år :( men det blir nog bra på midälvavägen också :)

Nu ska jag sätta fart med mitt bakande av tekakor och sen åka ner på ica.
kommer nog inte ha så mkt tid över för att blogga, men det lär ju märkas när det blir av :)


image59

Kommentarer
Postat av: Arntkaia

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback