kryckmongo och allmänt kräfta

image51

Lite trött, bränt och har allmänt ont i hela kroppen nu. Halvt less på att behlva gå på kryckor just precis denna vecka.

För dom som inte vet, så stukade jag foten i söndags och åkte upp till sjukhuset på dirren med lotta och joel för att undersökas (se bild ovan), körde lite rullstol för att glömma bort smärtan, vilket funkade ett tag, men förutom det så var allt som vanligt.. vården på sundsvalls sjukhus var halvdan och väldigt utdragen.. satt väl ungefär 2 tim och 45 min för att undersökas(5min), röntgas(5min) och bli lindad(5min)

Sen den kvällen har jag solat mkt, blivit bränd mkt, sovit lite, degat mkt och ätit glass halv mkt. Brände sönder framsidan igår och idag var det dags för baksidan. Mission completed! Well done, Lina!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mej ner till stan imorn till 8.15 för att vara med på tipsrundan som jag inte kommer vara med på lr ta mej ner till 11-12 för att lägga min energi på alla lyckliga och fulla studenter som kommer fylla sundsvalls stadskärna imorn. Sista alternativet låter bäst tycker jag. Vi kör nog på det tror jag.

Jag funderar också på om jag skulle ta och hoppa ner i sängen och sova så att imorgon blir imorgon nångång.. vore lixom lite skönt.. tror nog jag gör det!

Ses på stan imorn gott folk.

T (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback