3 mars 07 - Lite särig, men okej ;)

Gudars!! Är riktigt jäkla trött nu.. och ont i huvet har jag också. Tamefasen 3:e dan i rad jag har det nu :S
Yeah yeah.. en jäla massa waaaajn från mej nu känner jag.. :P
Idag var ivf sista dagen på brandstation och fasen vad tråkigt det känns!! Jobbade med Lena och Ewe, så det var girls night.. trevligt värre ha! Lena som jag tyckt vart en surpuppa, var riktigt trevlig på slutet.. hon hade en dålig dag och var grinig i början av kvällen, men sen lättade molnen och solen i henne kom fram ;) *SMÖRBYTTA!*
Moahaha.. Hela söndag och måndag kvar, sen jefvlar.. jag vet inte varför jag är så peppad på att fylla år, men jag antar att jag tar ut all pepping inför flytten på onsdag redan på tisdag.. det är lixom på tisdag allt roligt börjar :)
Ser verkligen fram emot veckan som kommer och redan imorgon börjar jag och pernilla med lägenheten med att hon flyttar in och vi börjar riva tapeter osv.. ska försöka börja måla osv på måndag, men vi får se hur långt vi kommer imorgon.
Jag däremot har en jäkla massa som jag måste packa ner i banankartonger, men ingenting jag egentligen kan packa ner förns tisdagkväll/onsdagmorgon.. känns särigt och att det kommer bli stressigt tvivlar jag inte en sekund på.. men det får gå endå! Tur man inte flyttar ofta säger jag bara :P

Men nu ska jag nog dyka ner under täcket och dräggla lite kudde.. så nu tackar jag för mej!
God night fuckers!

We're all the same
Human in all our ways and all our pains
So let it be
There's a love that could fall down like rain
Let us see
Let forgiveness wash away the pain
What we need
And no one really knows what they are searching for
We believe
This world is crying for so much more

Kommentarer
Postat av: Natalie Portman

It is the coolest site,keep so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback