11 dgr kvar!

bara 11 dagar kvar till flytt och längtan sitger bara mer och mer!
Idag jobbade jag 13-20.. men kom till jobbet 2 tim tidigare och jobbade gratis ett tag.. lika bäst det ändå eftersom jag slapp gå eller åka buss eftersom tobbe ändå började jobba kl 11.
Lite och göra idag så jag sprang upp till älsklingen på elgiganten för att köpa mej en telefon :)
En sony ericsson w910i vart det :) Den mobilen på bilden, fast en svart :) Mkt nöjd är jag :) mitt gamla nummer har jag kvar ett tag till.. ivf tills februari då jag slipper telenor.

Kom ivf hem strax efter nio och sen dess har jag suttit vid datorn och pluppat in lite grejer på mobilen, lagat mat och pratat lite med mamma. Hon åker iväg imorn så jag är egentligen ensam hemma här på midälva vägen.. men nej säger jag till det och åker till ljusta imorn efter jobbet ist och sover där :)

Trött är jag nu och funderar på att dra på en film som jag kan slötitta på.. kan inte gå och lägga mej förns maten är kall och inlagd i kylskåpet.. jäääla skit fan!

aja.. nu äre dags. So long fu*kers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback