31 oktober 07 - flytt!

IDAG!! :P

Idag flyttar vi till bergsgatan 66, jag och tobbe :)
Har fixat och donat inför flytten hela dagen idag och jag har t.o.m sytt 2 st överdrag till 2 kuddar som vi ska ha i soffan.. mkt duktig är jag :) har tagit in datorn i köket nu.. så här sitter jag och väntar på att klokan ska gå. Jag har packat klart och allt är fixat.. så jag har ingenting kvar att göra nu. Förutom att vänta. Vi ska hämta anna och släpet på OK kl 17.. sen börjar det :)'

Tur att jag har min morbror som hjälper oss med allt :)

När vi väl fått in alla grejer i lägenhet ska vi börja måla.. lär bli så att vi får sova med sängen i köket inatt medans färgen torkat.. men det gör fan ingenting så länge som det är vårat kök :D

Så peppad..

Men nu ska jag slänga mej på soffan i väntan på mat.

Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback