söndag 28 oktober

måndag, tisdag, onsdag - FLYTT!!!!

fan vad nära det är nu.. och fan vad vi längtar :) kan inte sluta prata om de heller :P

Igår var vi hemma hos tobbes bror och käkade tacos.. vilket var otroligt mysigt.. och gott! Bättre bakismat får man leta efter :) vart så jävla mätt efter maten så jag och tobbe somnade på soffan på dirren!

Tobbe åkte precis till jobbet och jag börjar inte förns kl 14. Det är för sent för att somna om igen så jag ska nog ta en tidigare buss till jobbet så jag hinner gå på IKEA och H&M innan jag börjar. På IKEA måste jag köpa bl.a verktygslåda, slaskskrapa och glödlampor.. WOHOOOO! Roligare grejer kan man ju handla, men vi har redan allt sånt :)

Funderar på om jag kanske ska börja göra mej klar snart.. men lat är jag.. och sjuk fortfrande.

Vilket jävulskt tråkigt inlägg detta blev.. men det är sånt som händer.
Lär inte bli mkt skrivande nu veckan som kommer.. men när inlägget väl skrivs, så ska jag lägga upp lite bilder på lägenheten också :)

Hörs och störs!!

Kommentarer
Postat av: Kapten Erika

Vad härligt att det är dags för flytten nu :D. Det blir nog kanoners ska du se :). Och ja, släng ut lite bilder så vi får se hur det ser ut där ^^

Postat av: Armanhelen

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 09:39:32
URL: http://armanhelen.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback