Idag är det mycket!

- Fick min första p-bot på Thulegatan. "Om jag ändå ställt mej på kyrkogatan ist"
- Bensin förbrukad åt helvete för mkt på 24 tim
- Emma får pris för mest omogna tjej just nu, ironiskt, men fan så störande tjej
- Ont i magen hela dagen
- Tobbe är inte här

+ Jag och Annas drygheter med Fanny på Ikea idag
+ Pussarna av Tobbe och att vakna upp med honom
+ Lyckad färgning av lös hår och hår
+ Älskar min väska :D
+ Te-drackandet på Fannys veranda i höst solen

Nu ska jag duscha och sen börja bege mej bort till Jens på p-möte.. efter det ska jag bara ta det lugnt och längta efter dagarna som kommer..

Torsdag - sätta i löshår och mysa med Cilia
Fredag - Älsklingen fyller 20 år och det ska firas med pompa och ståt
Lördag - Förfest hemma och sen utgång med tjejerna

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag väntar med spänning på isättningen av löshåret! :D

Postat av: emma johanna

ååh.. jag älskar också att hänga ut folk i bloggen..fast grejjen med dig är ... att du inte är värd tiden och orken

2008-01-10 @ 07:24:28
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback