meeeen!

Sense Field - Save yourself
är en så jävla bra låt men j ag får fan inte hem den.. har sökt och sökt på alla möjliga sidor, men hittar ingenstans där jag kan tanka den. Så frustrerande att jag nästan överväger att tanka hem dc :O Då är det illa må jag lova.

Har suttit nu ett tag och betalat lite räkningar och guuud så sköönt det känns :) Var även på stan idag lite på lunchen och hittade ett par skor cheapo som jag kanske ska köpa imorn.. dom lr dom där addidas skorna som jag hittade på Monkey :) Tufft beslut! Kanske t.o.m blir så att jag köper bägge? :O

Äh det där får jag se sen.. nu ska jag ivf försöka plugga lite och sen hitta någon snällis som hjälper mej att få hem den där jävla låten :P

[5 min senare... ]


Cilia har fått hem låten åt mej nu.. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback