En fredag på vikingavägen

Jag är trött.. sist jag sov, så sov jag 12 timmar.. men det var inna jag jobbat så nu har jag hunnit blivit trött igen. Men jag är alltid trött.. och har ont i magen.. det har jag nu också. Men maten som tobbe lagade ikväll var det stjärnklass på.. det är stjärnklass på tobbe.. fast jag har inte fått någon body butter från bodyshop av tobbe som anna fick av sin daniel.. men det gör inget. nästa gång kanske?? ;) Nu ska vi äta snask och bli tjocka.. påskmust blir det också... och skräckis.
Mitt mål ikväll är att hålla mej vaken i 4 timmar till så tobbe inte kan smyga iväg på krogen efter jag somnat ;D moahahaha!

Juste! Jag träffade min söta syster idag.. hon har hennes söta storasyster (jag) som bakgrundsbild på telefonen. DENI!!!




Btw.. Jag älskar Tobias Gradin. DENI!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tsss, är det SÅ han brukar göra!? Så sött....smyga iväg när du somnat! Åh, vad kan man säga annat än att pojkar är SÖTA!

Du, min ängel, min vän HELENE har lurat mej att gå med i FACEBOOK! VAD säger du om DET? Är det också sött?

2009-04-03 @ 21:44:51
Postat av: Lina

haha.. alla har facebook nu märker jag. Man refererar t.o.m till facebook ist för internet sidor i vissa fall.. men varför inte!? bli medlem du :) vad heter na i efternamn?? :) ska söka rätt på na ;)

2009-04-03 @ 23:54:42
Postat av: Tobey Yo

Jag älskar dig, baby! :)

2009-04-04 @ 08:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback