It's a lovely day!

 


Hittade en ny medlem till våran ankfamilj och han heter Dracula. Just nu delar han hylla med Captain Jack Duckow eftersom ingen av dom är töntiga nog att bo på badkarskanten. Dessutom verkar tobbe tycka att dom är ivväg när dom står på badkaret eftersom han jämt knuffar ner dom därifrån. Nåväl.. Nu är jag iaf hemma från staden och sitter i soffan och surplar i mej ännu mera kaffe. Min mage tycker inte om mej idag, men man lever ju bara en gång. Right??
Tobbe sticker iaf snart iväg till Birsta för att jobba.. en annan är som sagt ledig idag.. tror faktiskt att jag sa ta mej för att städa balkongen(?!?!?).. den är för tillfället fylld med en massa tomglas ocgh embalage. SNurrigt jobbigt, speciellt när vi bor längst upp :S En konteiner nedanför balkongen tack!

Köpte en asjävla fin OZ-t-shirt igår på jobbet!! Den skrek Lina och nu får jag snylta resten av månbaden. Återigen; man lever bara en gång :) Och jag måste ta vara på dom Linatröjor som finns :)

Måste bara berätta för er hur mkt träningsvärk jag har i mage pch armar efter måndagens 5 min med Ab-slidern som jag fick av svärfar. JÄTTE MKT TRÄNINGSVÄRK. Nu vet ni :)

Hejdå!!

Love my baby T

Oth idag?? :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Inte värt att du berättar att det är ANKVECKA den här veckan då på LAGERHOUSE! JAG tycker dina ankor är SÖTA! Och du är flitig som en anka...ursäkta myra ska de va... och jobbar och står i, det är klart att du ska dina ankor! Du får vara listig som en anka....ursäkta räv....och klura ut om det är nåt HAN vill samla på....eller ÄR det så att han knuffar ner dem I BADKARET, så han kan leka med dem i smyg!? Jag anar ankor i mossen....förlåt igen....ugglor i mossen förstås! Här ligger nog en anka begraven....hrmf! HUND....jag tror han är AVUNDSJUK på dina ankor! PUSSOCHKRAM!

2009-04-02 @ 21:26:03
Postat av: Lina

Hahahahahahahahahah!! DU ÄR KNÄPP!!!! Men jag älskar dej ändå ;)

2009-04-03 @ 11:24:45
Postat av: Lina

Hahahahahahahahahah!! DU ÄR KNÄPP!!!! Men jag älskar dej ändå ;)

2009-04-03 @ 11:25:06
Postat av: Erika

Fin du är sötis! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback