Jag kan! En seg dag som idag så

0-479eb44ca863e18267a99670cfc30d89.png

Jag kan! En seg dag som idag så är det dom små sakerna som räknas. Att jag t.ex la ut alla svarta före dom röda på spindelharpan och att mina wiengummin är jätte färska. BRA DÄR! <br> Idag har jag gjort absolut ingenting som kan kallas vettigt. Men fint väder har det varit och jag tror bestämt att jag fick lite färg på min bleka näsa imorse när jag åt frulle på balkongen. BRA DÄR, igen. Tobbe är ute med bror sin ikväll och jag är trött, så jag ska dricka saft och se en dålig rulle nu. På återseende gott folk! Just det, jag luktar hallon och T9 suger elefantsnabel. Jag ska nog bada snart också :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback