satuuuuurdaj!



Fittblogg!! fan vad sur jag blir!! :O
jaa iaf.. jag har fått ett påskägg idag av tobbe som så vältänkt fyllde det med naturgodis ist för vanligt godis. Han trodde jag fortfarande hade godisförbud.. men jag sket i det denna helg :O
ikväll har jg vart hos anna och myst med henne och erika :) Blev bjuden på påskmiddag dessutom :) förrätt, varmrätt och kladdkaka :D mkt gott och mkt ont i magen har jag ;D

baaajsigt vad väldigt osugen jag vart på att blogga nu.. hade skrivit lååånga inlägget och vissp så försvann det. TO BAD!!

Nu ska jag äta upp tobbes och hans fulla kompisars ostkrokar. Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

saturdaaaaaay i love you like gooold, not like a mondaaay you pass like a ghooost

Postat av: Mami

PÅSKPUSSAR! Vi ses på TISDAG, GULLEGRYN!

2009-04-12 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback