Sista april 09

Just been busy.. jobbar näst intill heltid just nu och har knappt tid att göra matlåda till följande dag typ.. det är lite så det känns. Det är soligt varenda dag jag jobbar och jag hinner inte ens äta frukost på balkongen :P Skulle iofs kunna kliva upp liiiite tidigare.. men nä! Jag prioriterar att sova. Sova är skönt.. sova bör man, annars dör man... stående.

Valborg firandet för min och tobbes del höll till på ängesvägen i ljusta hos Thomas och Linda. Grill och en massa mys. Helt underbart skön kväll :) Trött är jag nu och imorgon är jag ledig.. ska sova ut lite extra imorgon och sen hooka upp med bästaste fanny. När exakt vet jag inte.. men ingen brådis här inte!

Nu ska det mysas! Tobbe hit med armen!

Jag älskar Tobias.. sådeså :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Låter som du har det BRA, min ÄNGEL, även om du jobbar mycket! Jag köpte ett SOLPUDER som jag inte använder....det kan DU få! Kanske passar BRA nu då när du inte hinner SOLA....men HALLÅ....snart får du sola JÄTTEMYCKET! Ha det fortsatt ÄNGLALIKT! ÄLSKAR DEJ!!

2009-05-01 @ 11:10:31
Postat av: Lina

Men hallå? Skulle inte du åka upp till Nordingrå??:O

2009-05-01 @ 13:09:59
Postat av: Petro och Jossan

Kolla gärna in vår blogg:) lämna gärna en kommentar också:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback