Söndag - vilodag

  

Idag är det en typisk söndag. Man vaknar sent, det är skitväder utomhus och tobbe jobbar.
Sitter vid köksbordet med datorn och äter frukost för mej själv... om en timma ungefär ska jag hooka upp med Linda och Puma :) Måste nog fan skynda mej lite tror jag. Har ett ruffs som heter duga och som antgligen bara kan redas ut med en dusch och inpackning. GAAAAH!!

Igår iaf så gjorde jag och tobbe det som ungefär alla 20isch åringar gör en lördagkväll.. vi bakade bröd :D
Brödet blev som alltid smarrigt värre och jag blev som alltid mjölig. Kvällsfika vid 23 snåret och sen sov jag som en stock.

  


Försökte dessutom blogga från mobilen igår igen och det är ju fan som lotto ungefär, ibland går det.. men oftast inte. vet inte vad jag gör för fel heller längre :P aja.. lotto är ju spännande ;O

  

1. Därför tycker jag om carlings
2. Kolla killen näst längst till höger
3. Min älsklingar har kommit hem igen

48 dagar kvar till mallis.
30 dagar kvar till gaddning


Nu ska jag fika klart. Hejdå!

Erik Tobias Gradin (`v´)

Kommentarer
Postat av: Mami

Mami är stolt över dej...men det VET DU JU! Den där killen...näst längst till höger....nej, VAD gör han? Jag ser faktiskt inte.

Ha en goselig dag med LINDA och PUMA och kom ihåg att jag älskar dej!

2009-04-05 @ 14:55:56
Postat av: lina

han tar ju tjejen framför på stjärten medans alla dom andra två är vett skrämda för killen med pickadollen.. JUH!!

2009-04-05 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback