Tråkig frukost idag. Gurkmacka,

0-1c30e21f3ee8e00d4fb28f27e538ceee.png

Tråkig frukost idag. Gurkmacka, fullkornsvälling och c-vitaminbrus. Tobbe är i Ljusta och jobbar med musiken och jag ska möta upp mamma inne i stan. Tänkte faktiskt cykla in idag :o är ungefär 3 km bestående av raksträcka, så det klarar nog min dåliga kondis av ;) skulle behöva städa här hemma idag ser jag, får se om det finns tid och ork innan p-mötet i butiken ikväll med reg.chefen. Bajs. Det bästa med gamla mobiltelefoner är att T9 är som ens egna ordförråd. Jag hatar mitt T9. Hej då


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tycker din GURKMACKA ser roligare ut än din VÄLLING! Skulle INTE vilja ha en sån där välling med skräp i....TACK, HJÄRTEGULL, FÖR EN MYSIG STUND PÅ STAN!

2009-04-27 @ 17:39:33
Postat av: Anna

Åh jag måste handla leverpastej och gurka, och skogaholmslimpa!



Sedan håller jag med din mami här uppe..vällingen är jag inte så sugen på :O

Postat av: Lina

det är inte skräp! Det är klumpar :D

2009-04-28 @ 20:45:15
Postat av: Anonym

det är inte skräp! Det är klumpar :D

2009-04-28 @ 20:45:33
Postat av: Mami

ÅH, klumpar....bara....som om DET skulle vara bättre!? Du är SÖT du, min lilla snutta!!

2009-04-30 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback