Vårsol och fredagsmys



Min härliga fredag so far;
- Sov till 11 med baby.. en underbar sovmorgon
- Cyklade iväg i värmen till hemköp och köpte frullematerial
- Käkade en mysig frulle med baby på balkongen i solen. Jag var betydligt lättare klädd än tobbe eftersom jag hade solen i ögonen ;) Grunda bör man!
- Solade lite efter frukosten.. tobbe uttråkad och rastlös ;)
- La mej i soffan och sov lite mera.. tobbe satt väl vid datorn lr nått
- Kl 15 åkte Tobbe till jobbet och jag började smyga lite med maten.
- Åkte till hemköp igen och köpte godis och chips till ikväll
- Började med maten.. Satan i gatan vad jävulskt gott det kommer bli!!

Ska bjuppa tobbe på världens smarrigaste middag + efterätt.
Tjuvsmakade lite förut och det pirrar nästan i magen när jag tänker på hur gott det var ;)

JAG ÄR BÄST!! Bilder kommer sen!

Imorn och på söndag jobbar jag.. men om exakt en månad är jag och Tobbe på Mallis. DENI!!

CYA fuckers!


Kommentarer
Postat av: groupie

hot stuff du har på din bild.. kan det vara tobey yo mån tro?

2009-04-24 @ 20:19:22
Postat av: Mami

Du ÄR bäst, ÄLSKLING!

2009-04-26 @ 17:52:58
Postat av: Anna

GUDARS va gott med frallis..är ungefär vad min gravidmge lever på nu för tiden :D MUMMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback