vårstök

Idag är det ju faktiskt 1:a april! Det betyder att det är vår i norrland och att dagen för balkongstädning har kommit.
För er som nyligen spanat in våran balkong kommer att slås ned av häpnad när ni ser dessa bilder ;D

Händig som jag är, så passade jag även på att spika upp två hyllkonsoller som jag hittade i städskåpet, sågade till två hyllplan av en listsnutt (även ett fynd ur städskåpet) som jag sedan målade svarta (.. färgen fanns i städskåpet)

   


Nu ligger hyllplanen och torkar på köksbordet så jag passar på att stoppa i mej 2 mackor med falukorv och ett glas med kaffe. Solen skiner fortfarande in genom köksfönstret och köksbordet är ju upptaget, så en fika vid spisen känns aktuell.



Notera;
34 dagar kvar till gaddning nr 3
52 dagar kvar till Mallis

Lämna gärna spår efter er :)
Tack för mej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja :D Nu börjar de hända grejer men är så långt från klart så jag lessnar! Går inte ens gå på golven för de står grejer överallt, passbitar som ska in överallt, flyttlådor och verktyg..allt tar ju sån tid, nu vill jag "bara bo" :P

Postat av: bwank

helt otroligt! extreme home fejk over! du är så duktig.. jag är så stolt över dig bejbi!



2009-04-01 @ 19:57:12
URL: http://www.kuk.com
Postat av: mami

Vilken ENERGI du har, vännen! Det är KUL att du har så mycket INSPIRATION! Gaddning nr 3? VAD blir de?

2009-04-01 @ 20:50:28
Postat av: Lina

Min tredje tatuering blir de där två änglarna jag har velat göra i flera år... Mamma, du vet! :)

2009-04-01 @ 22:35:48
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

HAHA ja, det trodde man inte när man senast kikade ut där inte ;P

2009-04-02 @ 20:24:46
URL: http://thedarlings.blogg.se/
Postat av: Mami

Mmmm, det blir FINT! Lilla MY, var du ju också lite inne på hära, men ÄNGLARNA...DET BLIR NOG JÄTTEBRA DET! DU ÄR MIN ÄNGEL...Är du säker på att du inte ska göra en ANKA då?

2009-04-02 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback