ännu en tisdag.. mkt bättre än måndag

Ja hörrni.. jag gör väl ett till försök med att skriva ett långt inlägg.. :P

... Men lika fort som jag kan på det gav jag upp.

jag sitter här i köket nu på bärbara med en stor mängd avfärgning i håret.
är så spyless på allt som har med mitt egna hår att göra.. varken färg, form lr läng passar Lina just nu. Färgen blir det iaf ändring på nu.. SKÖNT! ska sova solm kyckling och färga imorn tänkte jag.

Idag har jag träffat Krå och stormagen.. det var trevligt
Idag har jag inte ätit någon apelsin än..
idag har jag handlat MKT
Idag har jag inte duschat
Idag har jag haft mössa på mej heeeeela dagen.. igår med
Idag har jag inte pussats och myst med tobbe nog mkt.. anfaller honom snart.
Idag har jag längtat efter min bror väldans mkt.. Han och marie kommer upp när jag fyller år :D
Idag har jag inte.... fan jag kom inte på något
Idag har jag skrivit en önskelista :D

Nu kliar det... hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback