Barnvagnsbeställning!



Nu har jag fått min vilja igenom och vi har lagt en beställning på en chokladbrun Cango Highline till keruben :)
En sprojlans ny racer gick lös på inte ens 4000 kr och jag är riktig nöjd! Får se hur jag känner när den kommit hem också då iofs :P Tur man får returnera vagnen om man skulle vara missnöjd :)
Är faktiskt så att man längtar lite tills den kommer. Skulle helst vilja ut och brumma med den direkt då men vafan, folk skulle nog titta lite konstigt om man gick omkring med en stor gravidmage och en tom vagn. Det tror jag iaf!
Något som man däremot MÅSTE ha till en vinterbäbis är ju en skinnfäll. Det skrivs direkt upp på måste-köpa-listan :)

Köpte förresten nya sulor till skorna igår för 300 i hopp om att mina fötter skulle göra minndre ont, har dessutom gått omkring i stödstrumpor hela dagen för att hjälpa till ännu mer. Tror ni det hjälpte?
Inte ett jävla dugg! Har lika ont i fötterna nu och har haft enda sedan kl 15 idag. reda att amputeras. Hälarna vet jag lixom inte riktigt vad jag ska göra åt längre. Dom gör väl ont för att jag lägger tyngden på dom hela tiden.. och resten av fötterna för att dom är så fyllda med vätska. Inte som
Annas då, men några resor bättre. Hon måste iaf inte stå upp 7 timmar i streck varenda dag :(
Pratade med en sån himla trevlig kvinna idag på jobbet innan stängning och hon gav mej ett par användbara tips! Bl,a bäckenbälte och att jag skulle försöka få napp om en sjukgymnast som kan hjälpa mej med mina fötter.
Jaja... ska ringa min barnmorska och höra vad hon säger om saken.

Annars väntar UL om 2 veckor! Åh jag är så nyfiken och förväntansfull! :D

Nu ska jag göra lite te och sen kura ner mej i soffan med tobbe. MYS!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej precis, man vill ju ha mage tidigt så det syns, men sen kan den gärna få stanna vid en viss stl så man kan fortsätta knyta skona själv ;b Såå jävla mysigt med ul, sån underbar känsla, sedan går tiden efter det så sjukt snabbt : ) Här är det bara bra, förutom lite graviditetskrämpor då som kmr och går, ena dagen svävar man fram och nästa orkar man knappt stiga ur sängen, lite jobbigt då man jobbar och känner av de sist nämda.. läste att du också börjat kännta av alla dess krämpor som ingår..men det är bara att kämpa på, snart är man långledig iaf och varenda extra krona är välkommen : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback