Borta

Något som jag absolut inte räknat med när det gällde graviditeten var att känna sej helt utelämnad. Okej efteråt när bebisen kommit, men jag har kännt mej ensam sedan dag ett.

Sen är det faktiskt så, att dom som inte finns här nu.. kommer inte finnas för mej sen heller.

Det är i tuffa tider som man får veta vart ens nära och kära står.. och
Anna är den som står stadigast! Utan henne hade detta vart tortyr.

Nu tänker jag faktiskt inte lägga mer negativ energi på folk som bara håller sej uppdaterad via bloggen och skiter i att höra av sej. Jag tänker baka ist!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Rätt tänkt där!! Värst vad du bakar! Jag måste börja jag med. Ska baka till födelsedagskalas på torsdag, har du några tips? =)



Tråkigt att det ska behöva bli så med vännerna bara.. :( Men samtidigt är det bra med en liten rensning!!



Kram Mathilda

Postat av: Anonym

det blir kanske så om man väljer olika vägar i livet, någon åker hit, den andra dit och du valde din väg. När man skaffar familj har man sen automatiskt mindre tid för häng och fläng. Men dina vänner är ng likadan som de alltid har varit, man får antingen mötas halvvägs eller släppa taget. Du har säkert full fokus på dig och ditt liv nu, medan dina vänner fokuserar på annat. Det ärju faktiskt du som ska bha barn och inte de.

2009-07-19 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback