friiidag

Finns inte mkt mer att säga än att jag lägger alla mina hoppas på till anna och daniel. Tycker dom har väntat 11 dagar för länge på den lilla segproppen som ligger och jäser i magen. Dags att kliva upp nu parvel! Livet utanför magen väntar på dej!
Oftast så börjar saker hända på natten, så jag hoppas att denna natt blir till anna och daniels fördel. Hoppas hoppas hoppas.

Btw.. ibland på kvällarna när jag ligger ner, då försvinner magen :O Tror H*n lägger sej i min rygg och gosar lite.. imorgon kanske H*n ligger i örat lr ögat?

God natt gott folk.. nu ska vi snart sova. Jobb imorgon... och övermorgon.. inte i överövermorgon :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen bebis inatt heller..inga känningar och jag är bara LEDSEN och trött..får knappt sova heller..jag vill inte mer nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback