Ledighet

Om en dag nu kan räknas som ledighet finns det väl delade åsikter om. Hinner inte mer än komma hem, vakna, somna och sen ska man iväg til jobbet igen, lika trött som vanligt.
Tobbe försov sej imorse och väckte mej kl 0730 för att be mej skjutsa honom till jobbet. Snäll som jag är så gjorde jag ju det i tron om att jag skulle kunna somna om ändå när jag kom tillbaka. Icke! 1,5 timme sen jag kom hem och jag är klarvaken, men sjukt trött. persiennen är nerdragen så jag slipper iaf må dåligt över att det är bra väder ute ;O

Har dessutom nå jävla virus på datorn så explorer stängs ner hela tiden och det gör ju bloggandet jätte roligt! :S

4 dagar kvar till UL och fan vad jag längtar.. vad vi längtar! Tankarna om varför man gör UL egentligen slår jag bort och ist är jag hur nyfken som helst om vad det är för en liten plupp som chillar där inne.
Jag kan inte tygla min nyfikenhet heller! För att inte tala om mitt tålamod!
Bara därför köpte spjälsängen igår (21 veckor i förväg) och började måla ramarna på den direkt. Spjälerna måste jag vänta med till efter tisdag. vilket betyder att jag inte kan montera sängen förns nästa vecka. Att ha en möbel omonterad hemma är sjukt svårt för mej. Kliar frukstansvärt mkt i fingrarna :P

Försöker vara kreativ på andra sätt ist, bl.a med bloggdesignen. Men jag har ingen fantasi alls.. ingen inspiration. Den svartvita som jag gjorde nyligen, som jag har nu, är jag inte speciellt nöjd med. Vet inte riktigt hur jag vill ha det. Enda jag kan tänka på är färgerna för spjälorna om det blir en kille och om det blir en tjej. Har tusen superbra ideer! :D
Kli Kli Kli Kli! Måla och montera! Kli Kli Kli Kli!

Nu ska jag nog måla ett till lager på ramarna. Det måste jag  väl göra vilket som, och gör jag det nu så kanske det kliar mindre sen.. lr mer :O

Kli Kli Kli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback