22 månader av kärlek!

Jag och baby firar 22 månader idag och krank som jag är så kunde jag sklart inte sliya mej ifrån lagerhaus jävligt söta badankor. Blev en brud och hennes brudgumm samt en superman anka ;D Hell ya!! Fasen vad tiden går fort! om två månader firar vi hela två år.. :) 70 dagar kvar till Mallis dessutom :) Fan vad mys!!!!!!!!!
Lina hjärta Tobbe är lika med sant.


Jag och tobbe                Superduck                   DuckFamilia


GE MEJ!!!


Vill bara förbereda er om att det kan förekomma spamm här i bloggen eftersom jag inte fick mobilbloggandet att funka.. mmsade in ett inläg som inte gick inte på 30 min så jag försökte igen med samma inlägg.. det har fortfarande inte komit fram nu i den stund jag skriver.. så jaa.. ser ni 6 st ankor och inte två, så vet ni varför.

Juste!! jag hängde med lisa, erika och jacob igår på bio.. Såg watchmen som jag inte tänker rekomendera andra att betala 110 kr för. Ne hua! Jag somnade och det gjorde Lisa också.. iofs så verkade både erika och jacob nöjda så den kanske går hem hos vissa.. men jag ger den betyg 4/10 bara för att den var välgjord :)

Imorn ska jag köpa krukor på bukettens outlet butik i birsta.. fina krokor och priser. det gillar vi!

jaja.. nu ska jag iaf mysa ner mej med tobbe och vräka i mej lite godis innan han äter upp allt :D

Kommentarer
Postat av: Mary

Grattis! ;)

Postat av: Anna

Dom där Conversen är så snygga! :D

2009-03-15 @ 09:01:17
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback