Friday night live

  

1. Mina nya jeans som jag köpte igår.. Diesel Staffy i en sommarljus tvätt.
2. Mitt nya ben sedan 8 mars. By Mary (översta hjärtat är också rött)
3. Jag och T Licious i hallen nyss.


 My new baby

Jaa.. dagens tripp på Birsta med syster resulterade i en nya telefon, sony ericsson w715, och en ny platttång.
Nej jag har inte gått och blivit rik, jag förnyade bara mitt abonnemang och reklamerade min platttång :D ibland får man vara smart och tänka efter.. och faktiskt dra nytta av sina rättigheter. Jag är nöjd :)

Att hänga med systeryster, bara hon och jag, var riktigt jävla mysigt måste jag säga! Man måste faktiskt ta vara på sina systrar.. lr jaa.. alla sina syskon :) Min syster är iaf söt, även fast att hon nästan är fjortis ;)

Jaja.. nu måste jag försöka att glömma den enorma krampen i min mage och ist stoppa lite mat iden. Kanske blir bättre?? Just nu tvivlar jag starkt på det med tanke på att tacotallriken på charm idag bara gjorde smärtan 100 ggr värre.
Aja.. vi gör ett försök!

Hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback