Jeans jeans jeans jeans

 

JAG VILL HA NYA JEANS

Igår var jag med i en tävlig på cubus där man kunde vinna nån resa och lite pengar typ. Man skulle dra ihop en jeans outfit och bli fotad vid fotobakgrunden i butiken.. sagt och gjort. Det gjorde jag och resultatet får väl blandad kritik från min sida. Jag fastnar ju faktiskt inte på bld och det gjorde jag heller inte igår vilket syns tydligt, men roligt hade vi ju iaf.

Prövade även en massa jeans på jobbet igår med eftersom jag hade bestämt mej för att komma hem med nya fina jeans. Nej, det blev inte så eftersom jag har så jävla svårt för att bestämma mej. Å andra sidan så hade nog ett köp igår slutat illa eftersom jag inte hittat nå jeans som jag trivdes med. Lika bra som det blev. Jag väntar

Idag väcktes jag iaf av ett sms där det stod att mitt paket från ellos kommi till hemköp. Eftersom vi inte hade någon mjölk hemma så tog jag min luftlösa cykel bort till hemköp och handlade lite(MYCKET) frukt och mjölk samtidigt som jag hämtade mitt paket. Soligt var det ju ute så jag hade dragit på mej mina favvo glajjer. DUMT eftersom dom gick sönder när jag skulle cykla hem, bara någon sekund före en gubbe kommenterade mitt luftlösa däck. Han var nära att få en känga, men jag behärskade mej. Dålig morgon, men frukosten var god. Våra nya badlakan var fina, väskan jag fick gratis var jätte bra, badrumsmattan var okej och BHn var som väntat för liten och jag får dubbelbröst i den.. FINT!!

Juste! Jag är ledig idag :D det firas med sofflökande ochfruktsvullande. Tobbe kommer hem strax innan 17 och det ser jag fram emot. Ser också fram emot löning imogon, även fast jag inte får semesterersättning varje månad nu som förut.. 13% mindre i månaden :O

Nu är jag iaf hungrig..igen. Så jag ska nog göra mej lite lunch och sen se på oth om ett nytt avsnitt anlänt!

På återseende fuckers!

  
På Carlings anställer vi inte efter utseende

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa socker är ett måste men det fungerar ju ändå inte :P

Postat av: Anna

Siiiiiiitgrejjer säger jag :D

2009-03-26 @ 08:51:54
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback