torsdag.. 65 dagar

Efter mer än fem dagars jobb ligger jag i sängen och latar mej.. för det är jag fakiskt värd! Är ledig nu i två dagar innan jag återvänder till jobbet igen. Känns skönt :) Idag ska jag umgås med min kära och saknade vän, fanny, vilket jag sett fram emot länge. Träffade på henne en snabbis förra veckan på stan då hon berättade att hon kanske flyttar hem till stan till hösten :D Fan vad underbart det skulle vara :)
Aja.. nu ska jag iaf vra duktig och borra upp två hyllor i köket som jag (tro det lr ej) hr snickrat ihop och målat helt själv! Jag är fan bra händig och står fast vid att Martin Timell är min pappa.

.
  None 
Lik?? :D


Kanske lika bra att jag sätter fart så inte fanny möts av borr vs betongvägg.

Idag kommer nog mitt paket från HM också.. första gången som jag faktiskt kommer ihåg vad jag beställt.. hoppas på paketet från ellos också, fast chansen finns att det kommer imorgon ist.. håller tummarna iaf.

HEJDÅ

65 dagar kvar till Mallis, baby!! (^v^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback