-

Det är inge kul att klaga.. jag vill inte klaga :(

Kommentarer
Postat av: mami

Snart är HAN här mitt hjärta, men jag förstår att det är tufft den här sista tiden! Inte är det väl någon tröst att det HÖR TILL att det är tungt sista tiden, men så ÄR det! Försök att sy som du är så bra på! Eller spela något spel! Försök att tänka på att du LADDAR BATTERIERNA nu inför LILLEMANS ankomst! Allt GOTT till dej!

2009-11-20 @ 22:35:26
Postat av: mami, igen

Jag glömde; KAN JAG GÖRA NÅGOT FÖR DEJ SÅ FINNS JAG HÄR FÖR DEJ! GLÖM ALDRIG DET OCH VAR ALDRIG RÄDD ATT BE MEJ OM DET JAG KAN GÖRA! ÄLSKAR DEJ!

2009-11-20 @ 22:37:32
Postat av: Anna

Linen finen! Mitt tips som fd. gravid; ställ in dig på 2 veckors övertid så kan du BARA bli positivt överraskad! :) Samt; fördriv tiden, som mamma din säger..hitta på saker så du slipper tänka så mycket! Det är viktigt, annars så klättrar du snart på väggarna.och till sist, sitt inte och vänta på bebisen! Han kommer när han är redo :) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback