ÄT BAJS!

mskofdjc nvxödjkvn cjszön !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan i helvete vad denna blogg kan driva en till vansinne ibland!!!!!!

Linas tisdag

0800 Alarmet ringde och jag klev upp. Upptäckte att vi helt saknade ström. HAT
0830 Papi Löf kom på besök och ville ha kaffe. Det fick han inte.
0900 Fick äntligen kontakt med elleverantör/elnät
0930 Elen slås på
1000 Papi Löf fortsätter sin färd ner till sälen för säsongen
1000 Vi börjar städa
1030 Jag slutar städa
1100 Jag somnar
1130 Jag vaknar och får frukost på sängen
1145 Jag somnar
1500 Jag vaknar och får lite små panik över att ha sovit bort hela dagen


Resten av dagen är inte lite intressant. Kanske inte det ovanstående är heller. Men det jobbiga med dagen är att jag faktiskt tänkte göra min dygnsrytm lite mer normal. Det gick inte så bra..


Nu ska vi till Ica.. Sen ska vi äta jättegod middag. Och mkt ska jag äta!!! Får varken äta eller dricka efter kl 20 idag.. och inte förns efter glukosbelastningen imorgon.. som slutar typ 1030. DRYYYGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback