En dag som alla andra

Eller?
Varenda dag börjar bli sej lik nu för tiden.. Vaknar på morgonen och är på dåligt humör - trött, less, ont överallt.
Ligger tjock, stressad och lelös i soffan hela dagen. Somnar på kvällen och är på dåligt humör - trött, less, ont överallt.

Så jävla opepp nu så det finns inte.. vill bara att little baby ska ploppa ut nu så jag får börja njuta och se vad jag fått för belöning för månaderna som varit i någon annans kropp. Det känns lixom inte ens som om vi ska få en liten bebis.. kanske det skulle vart lättare då? Kanske man skulle klaga mindre då? Ge mej snälla en inblick i vad som komma skall, för just nu är jag blindare än hur-blind-som-helst!

GE MEJ ETT MÄNNISKOHUMÖR!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va med oss så blir så glaaaad!

Postat av: Sandra

Herregud vad vi är lika då vi är gravid, haha! Jag satt o surade över att jag var tjock o ful (enligt mig)... Grät utan anledning. Så j*vla irriterande! Det gjorde ju inte saken bättre av att jag låg på sjukhuset fre-mån veckan innan molly föddes. Men jag tog mig faktiskt i kragen när jag väl kom hem igen... Fick för mig att jag skulle greja på hemma så att förlossningen skulle sätta igång. 4 dagar senare gick vattnet :-D Kämpa på Lina! Det är snart slut... då kommer du leva i en annan bubbla ;-) Tänker på dig! Kram

2009-11-20 @ 19:57:03
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Det är bara bra med oss. Håller på att skola in Molly på dagis, det går superbra (än så länge :-P) Snart står man där på jobbet igen, men det ska bli skönt också. Räknar med att du kommer in o visar underverket när han väl anlänt :-) Kram kram

2009-11-20 @ 22:31:08
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Yvonne

Jo så här är det!



Det finns någon där inne i din mage, som kommer att göra dig lycklig. En liten obeskrivligt fantastisk varelse, som du knappt kan tro är verklig då han väl tittar ut. En alldeles färdig miniatyr människa döljer sig där inne, vem kan tro att det är sant. Det är värt mödan, jag lovar!



Kram Yvonne

2009-11-20 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback