Löning innan bebis!

Och jag vill börja med att tacka chefen för min otroligt urusla inkomst!

Lagomt roligt att inte fått dom pengar man ska ha fått.. speciellt när det vankas både bebis och jul kommande månad. Yeei!

Jaja.. bara att hoppas på att försäkringkassan inte tar dom där 30 dagarna på sej.. det vore katastrof!

Jag har kommit på ytterliggare ett knep för mej att rycka upp mej på!
Just nu sitter jag med hårfärg i skallen(färgning av utväxt pågående!) och imorgon ska jag sätta i mitt älskade löshår igen! Cicci kommer att tycka att jag är dum.. meeeeeen det tycker inte jag :)
Jag kommer bli så fin såå! :D

Imorgon ska jag umgås med anna och elis är det tänkt.
Jag är så otroligt sugen på på att baka och jag hoppas dom är det med.
Köpte både saffran och pärlsocker idag när vi var och storhandlade så nu finns det chans till både kanelbullar och lussekatter! Myyyyyyyssssssssssssss!

Igen.. Jag känner hur jag sprickeeeeeeeeeeeeeeeeer!! :(

Nu ska jag kika hur det står till på farmen min.. Lite nörd man blivit! :O (Ge mej en ren!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm, jag förstår hur du känner dig... Jag fick en chock idag då jag fått ca 2000 kr i dagsersättning denna månad + att jag inte får någon lön i december (eftersom lönen är ju framskjuten en månad panik... Jaja huvudsaken att man har mat så får man ju snåla på allt annat. Men det känns som om hela julen är förstörd. Suck! Har en riktig deppdag idag! Hoppas det går över! Tycker att din bebis kan komma nu :-) Nyfiken! Kram på dig!

Postat av: Carro

lämnade in till försäkringskassan i juni, har fortfarande inte fått några pengar.. och varit helt utan inkomst sedan i augusti : / förstår inte alls hur dom tänkt att en ensamstående ska klara sig, hade ju inte ens haft till mat nu om det inte vore så att johan jobbade... sickt!!! Hoppas det löser sig för dig, första julen med knodd är ju speciellt! : )

2009-11-27 @ 10:09:43
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Grattis till den kommande bebisen :) den bästa julklappen man kan få ju ;) Kramar!

2009-11-27 @ 10:18:23
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Carro

Mhm, dom är cp och hade det inte varit för att jag hade Noel och måste ta hand om honom, så skulle jag riskerat fängelse med att skjuta dom. Men jag lämnade in allt till i juni, men då hade jag lämnat in för 2008 som dom hade sagt till mig, så fick hem på posten att jag fick lägsta då jag inte hade några timmar 2009, (vilket inte var så konstigt då dom inte sagt åt mig att lämna in för det) så jag fick lämna in för 2009 och sedan fick jag ett brev hem att jag hade 84000 i årsinkomst bara,då dom bara hade missat en av mina arbetsgivare som utgav den andra hälften, så jag fick skicka in till överklagan och där håller dom på med ärendena sedan i maj fortfarande och jag skickat in mitt sånt i början av september, så ja.. lär ju få vänta några månader till. både jag och johans mamma har ringt in till dom i omgångar för att skynda på processen men det finns tydligen ingenting man kan göra åt det. men har du dina timmar o allt klart, fyllt i dagar du ska ta ut och så och dom godkänner det så får du säkert pengarna efter en månad. är mest hos "överklagan-kön" det är så jävulst försenat. : /

2009-11-27 @ 12:05:39
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, fan vad smart du är, eller kanske jag som är dum.. så kanske man kan göra. ska fan kika upp det ;D

2009-11-27 @ 12:38:25
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: ewe

Jag tänkte passa på o önska lycka till nu, man vet ju aldrig när den lille tittar ut :) kram på dig!

2009-11-27 @ 21:01:30
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback