Det har börjat!

Ryggen har sedan snart en månad krånglat.. sista veckan har det vart riktigt jobbigt och jag har vart sjukskriven nu sedan i onsdags.. kommer vara det fram till onsdagen som kommer då jag ska träffa en läkare som ska bedömma om jag ska bli fortsatt sjukskriven fram till november.
Det handlar om ca 20 dagar så det hoppas vi på. I nuläget så är det mesta jobbigt och smärtsamt och att ändå behöva jobba nu lördag och söndag känns inge vidare bra.
Visst är det roligt att jobba, men absolut inte med min rygg. Får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt. Bra pengar är det ju trots allt.. Gustav har sagt att jag kan få stå i kassan mkt.. det kan ju faktiskt underlätta :)

Idag går vi in i vecka 31! 10 veckor kvar till bf+0! Igen.. det är helt sjukt hur fort tiden går. Heeeeelt sjukt! :P

En såndär veckoruppdatering från barntotal.se lägger jag upp ikväll tillsammans med bilder på den inte längre lilla magen :P

Nu ska jag göra mej klar och åka till jobbet.

Kan behöva både ett och fyra lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lycka till och ta det lugnt!! Lycka till och ta det lugnt!! Lycka till och ta det lugnt!! Lycka till och ta det lugnt!! Hehe;)



Kram påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback