Oro..

För varje dag som går så blir jag bara mer och mer orolig. I förrgår för jag hade många sammandragningar.. igår för att en av dom gjorde ont.. och idag över en lite mer privata grejer.

Självklart så kommer jag vara orolig heeeela vägen fram til förlossningen över olika grejer och jag kommer med säkerhet att ringa mvc/förlossningen både 1 och 15 ggr. Men det känns lite som att det hör till.

Min graviditet är någon som är totalt nytt och främmande för mej så det är väl klart att jag blir orolig över saker som sker utan att jag vet varför. Det hade lixom vart konstigare om jag inte vart orolig...

Får försöka att vila och tänka att det bara är min ovetenskap som skapar min oro.. sen kanske det är dags att ringa till förlossningen om jag skulle börja ha ont lr om gosen i magen skulle sluta knuffas så härligt mkt som han gjort senaste veckan.

Meeen det är väl klart att mán hittar saker att oroa sej över :)


Nu ska jag vila en stund.. lär ju somna :)
Bio ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback